lunedì 25 aprile 2011


Guardie del Sepolcro




In alcune chiese in Polonia Sepolcro è custodito dai Vigili del fuoco o della polizia durante la notte del Venerdì Santo e Sabato. Durante la cerimonia di la 'Resurrezione' queste guardie cadono sul pavimento, così come le guardie con la Risurrezione di Nostro Signore.

Processione della Resurrezione alla mattina di Pasqua




In Polonia vi è ancora una tradizione di "aprire di Dio Sepolcro" di Domenica mattina orientale - la cerimonia è Resurrezione chiamato. La gente si riunisce nella chiesa parrocchiale la mattina stessa - in giro per  5-6 del mattino. Dopo le cerimonie usuale da parte del Sepolcro, una processione di sacerdoti, chierichetti e le persone con più cerchi il Santissimo Sacramento della chiesa o tre volte uno, mentre le campane e lo squillo organo è giocato la chiesa.

Resurrezione - dal Rituale Romano per le diocesi polacche

Domenica mattina, prima che la suonino le campane, i sacerdoti con piviali bianchi e cantori si recano al sepolcro e pregare un po'. Successivamente si canta l'antifona seguente:

Ant. - Gloria tibi Trinitas, aequalis, una Deitas:
          et ante omnia saeculorum et nunc, et in perpetuum.

Salmo 116;
Salmo 3.

Ant. - Gloria tibi Trinitas, aequalis, una Deitas:
          et ante omnia saeculorum et nunc, et in perpetuum

V. Kyrie eleison
R. Christe eleison,
V. Kyrie eleison

Pater noster
V. Et nos ne inducas in tentationem.
R. Libera nos a malo Sed.

V. In tua resurrectione Christe. Alleluja
R. Caelum et terra laetantur. Alleluja.

V. Exaudi Domine oratione meam.
R. Et clamor meus ad te meus veniat.

V. Dominus vobiscum.
R. Et cum spiritu tuo.

Oremus. - Domine Jesu Christe, humilis Rex gloriae in Passione, potens in resurrectione, mortis infernique Destructor, quod olim per Prophetas in promisisti scripturis, hodie devicta Morte resurgendo implevisti: caelestis propter quod omnis Spiritus militiae, totus orbis terrarum et profuso mentis Gaudio, exultando te resurgentem adoratore et glorificant: tartareae formidant nimium quoque, potestates tremunt ac. Nos autem, tuae dignationis humiles servuli, gloriosae memoriam Resurrectionis tuae unanimi voto devotissime celebrantes, Ecce Adsumus frequentes, exuberantis et nos tuae in Memores caritatis, pias non Lacrimas continemus. quaesumus Respice, humilitatis nostrae obsequia: et praesta, ut detersis sordibus peccatorum nostrorum, nel suo Paschalibus solemniis tibi resurgere, ac sanctissimae Passionis ac tuae Resurrectionis, capaces fructus mereamur Esse. Qui Vivis et Deus regnas in saeculorum saeculorum.R. Amen.

Processione
Il sepolcro viene cosparso con l'acqua santa e incensato. Poi il sacerdote prende la croce con la stola rossa e la statua del Risorto e lo dà agli assistenti. Incensa il Santissimo Sacramento, prende l'ostensorio e segua la processione:

Cum Rex gloriae Infernum Christus debellaturus intraret: coro Angelicus et ante faciem ejus portas principium Tolli praeciperet. tenebatur Sanctorum populus, qui in captivus morte, voce clamaverunt lacrimabili: desiderabilis Advenisti, expectabamus quem in tenebris, ut educeres hac nocte vinculatos de claustris. Te vocabant Suspiria Nostra: Larga Te lamenta requirebant: Tu es desperatis factus spes, Consolatio magna in tormentis.

Dopo che il corteo è tornato alla chiesa, il sacerdote pone l'ostensorio sull'altare maggiore e lo incensa. Egli si inginocchia sui gradini dell'altare e prende la croce con la stola rossa e canta tre volte con il coro:

V. Surrexit Dominus de sepulcro.
Coro: R. Qui pro nobis pependit in ligno, Alleluja.


Il sacerdote mette la croce al lato dell’ epistola, va davanti all'altare e canta:

V. In Tua resurrectione Christe, Alleluja,
R. Coelum et terra laetantur, Alleluja.

Oremus. - Deus, qui nos Resurrectionis Dominicae annua solemnitate laetificas: Propitius, ut per temporalia festa, quae, agimus pervenire ad Gaudia aeterna mereamur. Per eundem Dominum nostrum  ... R. Amen.
 


 
Fonte delle foto: www.jurgow.pl

Nessun commento:

Posta un commento